Zamówienie publiczne


Plik pdf Klauzula RODO
10‑02‑2022 14:23:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
350KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

31‑01‑2022 15:06:29

Olsztyn, 31.01.2022 r.

AP.43-00001/2022

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą
przy ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 01/20, w trybie rozeznania rynku, zaprasza
do złożenia oferty na: Dostawę materiałów biurowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2022 – szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – luty 2022 r. – 31.12.2022 r. – siedziba Zamawiającego tj. ul. Św. Barbary 9; 10-026 Olsztyn.

I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia częściami, zgodnie
    z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego.
  2. Podana liczba towaru może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach zamówienia.
  3. Zamawiający przewiduje prawo opcji, w którym bezwarunkowo zakupi 50% ilości towaru wymienionego w załączniku nr 1 lub wydatkowania 50% wartości umowy.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na swój koszt i przy wykorzystaniu własnego transportu do siedziby Zamawiającego.
  5. Oferowane materiały muszą być:
  • Fabrycznie nowe
  • Zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych loko i nazwą producenta oraz określeniem zawartości
  • Opakowane w wewnętrzne hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, wilgocią itd. – dotyczy to materiałów, które pod wypływem tych czynników stracą swoje właściwości.
  1. Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Wykonawca
    w takim wypadku na swój koszt dokona wymiany towaru wolnego od wad.
  2. UWAGA! W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia Zamawiający w celu określenia klasy asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 posłużył się nazwą producenta lub marką.
    W tych przypadkach Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych minimalnych parametrów techniczno-jakościowych.
    W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi podać jego producenta lub markę oraz potwierdzić spełnienie co najmniej minimalnych parametrów techniczno-jakościowych wymaganych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 1. Nie spełnienie przedmiotowych wymagań spowoduje odrzucenie oferty.
  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadków zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości w ciągu 12 miesięcy nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto oraz potwierdzą to dokumentem, że dostawa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację każdej
z dostaw (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
    wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

80% - cena brutto

20% - termin dostawy do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy WFOŚiGW w Olsztynie tj.

  • Do 24 h – 20 pkt
  • Od 24 h –do 72 h – 10 pkt
  • Powyżej 72 h – 0 pkt

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 100

P – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto.

W ramach kryterium cena, oferta z najniższą ceną uzyska maksymalnie 100 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów
    w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  1. Podmioty wykluczone z postępowania
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu  w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie.
  1. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. Wypełniony – załącznik nr 1;
  2. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
  3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3), przy czym  dowodami są:
  1. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane,
  2. oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  1.  Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    1. będzie niezgodna z przepisami prawa;
    2. jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    3. jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    7. została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  3. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

 

 

 

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

 

Termin składania ofert: 08.02.2022 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

 

Oferty należy składać w formie pisemnej na formularzu ofertowych dostępnym z załączniku nr 2 w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania,  tj.: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2022”.

- w kwestii proceduralnej - Pani Katarzyna Taźbierska - 89-522-02-14

 

Zamówienie jest współfinansowane przez „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik docx Zał. nr 3
31‑01‑2022 15:05:06
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
77KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
31‑01‑2022 15:03:40
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
74KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik ods Zał. nr 1
31‑01‑2022 15:01:23
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet
Rozmiar:
17KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

16‑11‑2021 10:35:08

AP.43-00025/2021

Sygnatura sprawy

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia finansowanego
przy udziale środków Unii Europejskiej

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie.
  2. Szacunkowa wartość zamówienia: 48.747,00 zł netto, 59.958,81 zł brutto
  3. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności i na stronie BIP  WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
  4. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 80%

Termin dostawy 20%

 

RAZEM

1

MKK Sp. z o. o.
ul. Dworcowa 4

87-400 Golub Dobrzyń

15.11.2021

 

 

 

80 pkt

0 pkt

80 pkt

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1: MKK Sp. z o. o. ul. Dworcowa 4, 87-400 Golub Dobrzyń ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

05‑11‑2021 15:39:27

AP.43-00025/2021

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie
przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Termin i miejsce:

Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie – do 31.12.2021 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na opracowaniu graficznym materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto potwierdzą to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 80 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 80

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Termin dostawy – 20 %:

  1. Od 1 do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 20 pkt;
  2. Od 22 do 36 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 10 pkt;
  3. Do 31.12.2021 r. – 0 pkt.

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego(załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
    w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  1. Podmioty wykluczone z postępowania
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu  w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
  1. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  2. oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
    oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
  3. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym (zał. nr 3);
  4. specyfikację zaoferowanych materiałów.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  1.  Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    1. będzie niezgodna z przepisami prawa;
    2. jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    3. jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    7. została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  3. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

 

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin składania ofert: do dnia 15.11.2021  r. do godziny 09:00, w zamkniętej kopercie
ze wskazaniem postępowania tj.: „AP.43-00025/2021” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie
przy ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl , tel. 89-522-02-14.

Zamówienie jest współfinansowane przez „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf RODO
05‑11‑2021 15:33:43
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
371KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zał. nr 1
05‑11‑2021 15:27:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
698KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
05‑11‑2021 15:22:42
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 1183 Numer strony: 1 .. 6  7  8  9  10  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2024 08:49:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive