Zamówienie publiczne


Informacja o wyborze oferty

23‑09‑2021 12:49:11

AP.43-00019/2021

Sygnatura sprawy

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia: „Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”
  2. Sposób zbierania ofert: wysłano zaproszenia  do 3 potencjalnych Wykonawców oraz zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie BIP WFOŚiGW.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 70%

Czas dostawy 30%

RAZEM

 

Polski Związek Motorowy O.Z.D.G Sp. z o. o. Koncesjoner Peugeot ul. Sielska 5 10-801 Olsztyn

21.09.
2021

 

 

 

70 pkt

30 pkt

100 pkt

  1. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1 Polski Związek Motorowy O.Z.D.G Sp. z o. o. Koncesjoner Peugeot ul. Sielska 5, 10-801 Olsztyn, ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik docx Zał. nr 2
15‑09‑2021 14:49:28
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
89KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
15‑09‑2021 14:54:40
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
91KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf RODO
15‑09‑2021 15:00:36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
349KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe - zmiana załącznika nr 1

21‑09‑2021 09:34:57

Olsztyn, 21.09.2021 r.

AP.43-00019/2021

Zapytanie ofertowe – zmiana załącznika nr 1

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW
w Olsztynie.

 

  • Przedmiot zamówienia obejmuje:

Najem długoterminowy samochodu osobowego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. ZMIANA ZAŁĄCZNIKA NR 1 !!!!

 

  1. Termin i miejsce dostawy:

Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie – wrzesień – październik 2021 r.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego samochodu o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto oraz potwierdzą to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy  (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 70 %

Termin dostawy – 30 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 70

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

 

 

Termin dostawy – 30 %:

  • Od 1 do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 30 pkt;
  • Od 11 do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 20 pkt;
  • Od 22 do 31 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 10 pkt;
  • Powyżej 31 dni – 0 pkt.

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub ,
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  •  
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
    co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
  3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
  4. specyfikacja techniczna zaoferowanego auta.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

ZMIANA !!!!

Termin składania ofert: do dnia 23.09.2021  r. do godziny 12:00, w zamkniętej kopercie ze wskazaniem postępowania tj. „AP.43-00019/2021” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl, tel. 89-522-02-14.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zał. nr 1 - zmiana !!!
21‑09‑2021 09:30:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
150KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

15‑09‑2021 15:04:35

Olsztyn, 15.09.2021 r.

AP.43-00019/2021

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Najem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW w Olsztynie.

 

  • Przedmiot zamówienia obejmuje:

Najem długoterminowy samochodu osobowego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

 

  1. Termin i miejsce dostawy:

Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie – wrzesień – październik 2021 r.

 

  • Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu  lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowego samochodu o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto oraz potwierdzą to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy  (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 70 %

Termin dostawy – 30 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 70

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

 

 

Termin dostawy – 30 %:

  • Od 1 do 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 30 pkt;
  • Od 11 do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 20 pkt;
  • Od 22 do 31 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – 10 pkt;
  • Powyżej 31 dni – 0 pkt.

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub ,
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  •  
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
    co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
  3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
  4. specyfikacja techniczna zaoferowanego auta.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin składania ofert: do dnia 22.09.2021  r. do godziny 10:00, w zamkniętej kopercie ze wskazaniem postępowania
tj. „AP.43-00019/2021” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl, tel. 89-522-02-14.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zał.nr 1
15‑09‑2021 14:44:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
150KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

16‑08‑2021 12:09:10

AP.43-00017/2021

 

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia /finansowanego ze środków krajowych

 

  1. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja szkolenia dla pracowników WFOŚiGW w Olsztynie
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 100%

RAZEM

1

Hotel Amax S.C

Aleja Spacerowa 7
11-730 Mikołajki

 

10.08.
2021

 

 

 

100 pkt

  1. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1: Hotel Amax S.C; Aleja Spacerowa 7, 11-730 Mikołajki ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze oferty

11‑08‑2021 10:13:15

AP.43-00016/2021

 

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia finansowanego przy udziale środków Unii Europejskiej

 

  1. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja konferencji na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie
  2. Szacunkowa wartość zamówienia: 16.450,00 zł netto
  3. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności i na stronie BIP  WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
  4. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 100%

RAZEM

1

GHT Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Wyspianskiego 46/17 06-400 Ciechanów

GrandHotel TIFFI ul. Dąbrowskiego 9 14-200 Iława

06.08.
2021

 

 

 

100 pkt

  1. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania obu usług wybrano ofertę nr 1: GHT Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Wyspiańskiego 46/17 06-400 Ciechanów. GrandHotel TIFFI ul. Dąbrowskiego 9 14-200 Iława ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1186 Numer strony: 1 .. 8  9  10  11  12  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2024 12:13:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive