Zamówienie publiczne


Informacja o wyborze oferty

24‑08‑2022 12:31:31

AP.43-00027/2022

 

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia /finansowanego ze środków krajowych o wartości nieprzekraczającej kwoty 20.00,00 zł netto

  1. Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa kalendarzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2023
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 70%

Termin dostawy 30%

 

RAZEM

1

Soft Vision Mariusz Rajski

Ustowo 39

70-001 Szczecin

19.08.2022

 

 

 

70 pkt

30 pkt

100 pkt

2.

Javro Sp. z o. o. ul. Zbożowa 10

40-657 Katowice

OFERTA ODRZUCONA

(oferta wpłynęła po wyznaczonym terminie)

3.

PPHU LIR Elżbieta Zajet

Ul. Grunwaldzka 2

82-300 Elbląg

OFERTA ODRZUCONA

(oferta wpłynęła po wyznaczonym terminie)

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1: Soft Vision Mariusz Rajski Ustowo 39, 70-001 Szczecin ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn reprezentowany przez Prezesa Zarządu.
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska
    i Gospodarki Wodnej w Olsztynie jest Pan Grzegorz Szajerka iod@fundusz.olsztyn.pl 
    tel. 533 237 054
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: AP.43-00027/2022
    pn.:
    Zakup i dostawa kalendarzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2023” prowadzonym na podstawie w trybie zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

12‑08‑2022 14:17:33

Olsztyn, 11.08.2022 r.

AP.43-00027/2022

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9,
10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Dostawę kalendarzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2023”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW
w Olsztynie.

 

  • Przedmiot zamówienia obejmuje:

Opracowanie, druk i dostawa kalendarzy na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2023 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

  1. Termin i miejsce dostawy:

Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie – do 10.11.2022 r.

  • Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu opracowaniu i dostawie kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto oraz potwierdzi to dokumentem, że dostawa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły etc.).

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 70 %

Termin dostawy – 30 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 70

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Termin dostawy – 30 %

  • Do 30.09.2022 r. – 30 pkt;
  • Od 01.10.2022 r. do 14.10.2022 r. – 20 pkt;
  • Od 15.10.2022 r. do 31.10.2022 r.- – 10 pkt;
  • Od 01.11.2022 r. do 10.11.2022 r. – 5 pkt;
  • Od 11.11.2022 r. – 0pkt.

 

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica
    w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub ,
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  •  
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
    co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
  3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
  4. specyfikacja wykonania robót – wskazanie technik, materiałów.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

 

  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin składania ofert: do dnia 19.08.2022  r. do godziny 14:00, w zamkniętej kopercie ze wskazaniem postępowania
tj. „AP.43-00027/2022” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – Zęgota – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl, tel. 89-522-02-14.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zał. nr 1
12‑08‑2022 14:12:36
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
478KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
12‑08‑2022 14:08:44
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
89KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
12‑08‑2022 14:04:29
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
92KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

22‑03‑2022 09:53:45

AP.43-00008/2022

Sygnatura sprawy

 

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia /finansowanego ze środków krajowych/ finansowanego przy udziale środków Unii Europejskiej/ o wartości od 20.00,00 zł netto do 50.000,00 zł netto/

  1. Przedmiot zamówienia: Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie.
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW oraz wysłanie zapytanie do potencjalnych Wykonawców.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

Wartość brutto

Cena 1 kopii mono brutto

Cena 1 kopii kolor brutto

Kryteria

Cena – 70%

Cena 1 kopii mono – 5%

Cena 1 kopii kolor – 5%

Czas podjęcia działań serwisowych – 20%

RAZEM

  1.  

ESKAN S.C Ewa Kantowicz, Sławomir Kantowicz ul. Kromera 8/28; 10-130 Olsztyn

18.03.2022

       

23 pkt

1,8 pkt

2,7 pkt

20

47,5 pkt

 

2

DKS Sp. z. o. o. ul. Energetyczna 15, 80-180 Kowale

18.03.2022

       

39 pkt

5 pkt

5 pkt

20

69 pkt

3

FAXIKO Spółka z. o. o. ul. Kopernika 31; 10-513 Olsztyn

18.03.2022

       

57 pkt

5 pkt

4,2 pkt

20

86,2 pkt

4

P.H.U. INFO TECH Andrzej Osmolik ul. Witosa 31/42; 10-688 Olsztyn

18.03.2022

       

70 pkt

3,6 pkt

5 pkt

20

98,6 pkt

 

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 4: P.H.U. INFO TECH Andrzej Osmolik ul. Witosa 31/42; 10-688 Olsztyn, która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
547KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula RODO
09‑03‑2022 13:15:41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
348KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
09‑03‑2022 13:18:11
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
74KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe - zmiana załącznika nr 1 oraz terminu składania ofert

11‑03‑2022 09:18:07

AP.43-00008/2022

Zapytanie ofertowe - zmiana załącznika nr 1 oraz terminu składania ofert

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie
przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Wynajem urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby pracowników WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku określonym
w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

  • Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. Najem nowego urządzenia wielofunkcyjnego na okres 36 miesięcy z zainstalowanym kompletem tonerów, w tym serwis oraz dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych
    do urządzenia, z wyjątkiem papieru.

Szacowana liczba kopii/miesiąc:

Wydruk mono – 10 000

Wydruk kolor – 2 500

  1. Rozliczenie odbywać się będzie miesięcznie na podstawie według wskazań licznika.
  • Zadania Wykonawcy
  1. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania urządzenia w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie 5 dni od daty podpisania umowy. Transport urządzenia i jego instalacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania napraw, wymiany części, powstałych podczas eksploatacji urządzenia oraz dostawy i wymiany tonerów.
  3. Wszelkie naprawy i prace będą odbywać się w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego.
  4. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w ciągu 72 godzin, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego. Transport urządzenia zastępczego i jego instalacja odbywa się na koszt Wykonawcy.

Opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

 

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 70 %

Cena 1 kopi mono, poza abonamentem, brutto – 5%

Cena 1 kopi kolor, poza abonamentem, brutto – 5%

Czas podjęcia działań serwisowych od zgłoszenia usterki – 20%, tj.

  • Do 24 godzin od zgłoszenia usterki – 20 pkt.
  • Do 48 godzin od zgłoszenia usterki – 10 pkt.
  • Powyżej 48 godzin od zgłoszenia usterki – 0 pkt.

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 100

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego(załącznik nr 1 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
    w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
    do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Oferta ma zawierać

  1. Wypełniony zał. nr 2
  2. Specyfikację zaoferowanego urządzenia.
  3. Inne dokumenty (np. pełnomocnictwa itd. jeśli dotyczy).

 

Termin składania ofert: do dnia 18.03.2022  r. do godziny 09:00, w zamkniętej kopercie
ze wskazaniem postępowania tj.: „AP.43-00008/2022” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy
ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl , tel. 89-522-02-14.

Zamówienie jest współfinansowane przez „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1183 Numer strony: 4  5  6  7  8  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2024 08:49:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive