Ogłoszenie o zamówieniu - świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej oraz wynajem sal konferencyjnych w związku z organizacją konferencji
Olsztyn: Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej oraz wynajem sal konferencyjnych w związku z organizacją konferencji podsumowującej Narodową Strategię Spójności
Numer ogłoszenia: 292288 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie , ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.info@wfosigw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej oraz wynajem sal konferencyjnych w związku z organizacją konferencji podsumowującej Narodową Strategię Spójności.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja konferencji podsumowującej Narodową Strategię Spójności w terminie 17-18 października 2013 r. obejmująca: - zapewnienie obiadu i uroczystej kolacji oraz całodziennego serwisu kawowego w pierwszym dniu konferencji. - zapewnienie obiadu i całodziennego serwisu kawowego w drugim dniu konferencji. - zapewnienie trzech niezależnych sal konferencyjnych, niezależnych, z dziennym oświetleniem wyposażone m.in. w sprzęt multimedialny i nagłośnienie. - zapewnienie miejsc parkingowych dla uczestników konferencji. - zapewnienie noclegów dla uczestników konferencji. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. - Lokalizacja hotelu: Hotel w województwie warmińsko - mazurskim o standardzie odpowiadającym co najmniej czterem gwiazdkom (wg zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz. U. z 2006 r. nr 22 poz. 169). Hotel powinien znajdować się poza miastem Olsztyn, ale w promieniu do 75 km. - Termin: Pobyt ma się odbyć w terminie: 17-18 października 2013 r. - Czas trwania konferencji: Konferencja pierwszego dnia od godz. 11:00 do 16:00, natomiast drugiego od 10:00 do 13:00; - Liczba uczestników konferencji: Wykonawca powinien zapewnić ilość miejsc noclegowych dla 230 osób uczestniczących w konferencji; - Zamawiający nie pokrywa kosztów dla 180 osób. Osoby, które zgłoszą się na konferencję pokrywają koszty własnego noclegu, jedynie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia dostępności miejsc noclegowych dla 230 osób w pokojach jedno, dwu, trzy osobowych pokojach z łazienkami i pojedynczymi łóżkami. - Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia i uwzględnienia w kalkulacji kosztów noclegu dla 50 osób z ramienia WFOŚiGW w Olsztynie, w podziale na 10 pokoi 1-osobowych pozostałe dwu, trzyosobowe z łazienkami i pojedynczymi łóżkami. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby osób uczestniczących w konferencji ( a tym samym korzystających z noclegów, pełnego wyżywienia oraz serwisów kawowych) do 40% na siedem dni przed terminem konferencji. Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Rozliczenie kosztów szkolenia odbędzie się na podstawie rzeczywistego wykorzystania noclegów, wyżywienia oraz serwisów kawowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
55.00.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Rozpoczęcie: 17.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Lokalizacja 3 niezależnych sal konferencyjnych - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób uczestniczących w konferencji (a tym samym korzystających z noclegów, pełnego wyżywienia oraz serwisów kawowych) do 40% na siedem dni przed terminem konferencji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
31.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9; 10-026 Olsztyn - Sekretariat (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Zaproszenie do składania ofert na dostawę sześciu komputerów przenośnych i dwóch komputerów All-In-One.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą przy ul. Świętej Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 10/20/30 Faks: (0-89) 522 02 09 zaprasza do złożenia oferty na dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
1. Laptopy - Typ I,
2. Laptopy -Ttyp II,
3. Komputery All-in-One.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W przypadku złożenia oferty częściowej należy wskazać w formularzu ofertowym, której części dotyczy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 15 września 2012 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferty należy składać w formie elektronicznej (e-mail) na adres admin@fundusz.olsztyn.pl w terminie do dnia 24 sierpnia 2012 r. do godz. 1500.
Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udzieli Pan Kamil Zembrzuski - nr tel 089 522 70 - k.zembrzuski@fundusz.olsztyn.pl.
Poniżej znajduje się specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu.
Zaproszenie do składania ofert - audytu zewnętrznego związanego z oceną wdrażania EFRR
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie
z siedzibą przy ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie, tel. 89-522-02-01; fax.: 89-522-02-09 zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu audytu zewnętrznego związanego z oceną wdrażania EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (RPO WiM).
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Wykonanie audytu zewnętrznego związanego z oceną wdrażania EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (RPO WiM).
2. Rodzaj zamówienia: usługi
3. Określenie przedmiotu i celu zamówienia:
a) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego zakresie:
- oceny zachowań i działań osób zaangażowanych w system oceny składanych wniosków w ramach konkursów oraz kontrola prawidłowości realizacji przyjętych wniosków do realizacji,
- oceny procedur i systemów obowiązujących w Funduszu związanych ze wdrażaniem EFRR w ramach RPO WiM, zgodnie z wymaganiami prawnymi nałożonymi na Fundusz jako Instytucji Pośredniczącej,
b) Cel zamówienia
Celem zamówienia jest uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że:
- osoby zaangażowane w proces weryfikacji oceny złożonych wniosków oraz osoby uczestniczące w procesie kontroli przyjętych projektów do realizacji postępują w sposób obiektywny, transparentny, niezależny oraz wg obowiązujących procedur,
- przyjęte w Funduszu procedury weryfikacji, oceny oraz kontroli wniosków są obiektywne, spójne, transparentne i nie podlegające niekontrolowanym modyfikacją lub wpływom.
c) W ramach zadania należy ustalić w szczególności:
- czy zakresy obowiązków pracowników Funduszu związane z procesem oceny złożonych wniosków są jednoznaczne i nie pozwalające na dokonanie subiektywnej oceny,
- czy procedury oceny składanych wniosków znane są wnioskodawcom, są jednakowe dla wszystkich i są niezmienne w trakcie całego procesu oceny wniosków,
- czy wnioskodawcy / beneficjenci w przypadku negatywnej oceny są informowani o przyczynach tej oceny z podaniem podstawy prawnej oraz o możliwości wniesienia odwołania (skargi),
- czy ocena jednej osoby (pracownika Funduszu, eksperta) może wpłynąć na ocenę końcową wniosku,
- czy w procedurach wewnętrznych wskazano jakie zachowania lub relacje pomiędzy pracownikami a wnioskodawcami / beneficjentami mogą kreować sytuacje korupcjogenne lub być uznane za nieetyczne,
- czy polityka bezpieczeństwa informatycznego zapewnia wykrycie i przeciwdziałanie zagrożeniom dotyczącym zmiany, uszkodzenia, przechwycenia i/lub usunięcia ważnych dla Funduszu danych w kontekście celu zamówienia
4. Oferta przeprowadzenia zadania audytowego powinna zawierać:
a) nazwę oferenta,
b) wskazanie imienne osoby realizującej zadanie,
c) sposób przeprowadzenia zadania w tym:
- harmonogram przeprowadzenia zadania audytowego
- plan audytu, w tym:
- planowane techniki badania wykorzystane do uzyskania danych niezbędnych do dokonania ustaleń,
- określenie i opis obszarów ryzyka,
- kryteria oceny ryzyka,
- wpływu ustalonych ryzyk na audytowany obszar,
d) cenę brutto za wykonanie zamówienia.
5. Jedną z wymaganych technik przeprowadzenia zadania jest opracowanie i przeprowadzenie ankiety wśród beneficjentów oraz tych podmiotów, które uczestniczyły w konkursach, a wnioski zostały odrzucone z różnych przyczyn. Wielkość doboru próby do zadania, w tym ankiety będzie poddana ocenie przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega, że dobór próby dla wszystkich rodzajów grup podmiotów składających wnioski (tj. jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy oraz pozostałe podmioty, w tym organizacje pozarządowe i państwowe jednostki budżetowe) ma być jednakowy. Zakres badania ankietowego, grupy docelowe, tematyka, sposób przeprowadzenia badania oraz wielkość doboru próby będzie wymagała zatwierdzenia przez Zamawiającego po wyborze oferty.
6. Z przeprowadzonego zadania audytowego Wykonawca sporządzi dla Zamawiającego raport w którym:
- zostanie przedstawiona opinia audytora w odniesieniu do celów, jakie zostały postawione w związku z przeprowadzeniem zadania audytowego (opisane w pkt.3),
- zostaną wskazane potencjalne ryzyk lub zagrożenia,
- zostaną sformułowane ewentualne rekomendacje pozwalające na usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości lub braku regulacji.
7. Czas realizacji zamówienia - 28 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane imiennie do realizacji tego zamówienia wykonywały czynności audytorskie osobiście w siedzibie Zamawiającego i muszą to być osoby wskazane w ofercie i posiadające uprawnienia, o których jest mowa w pkt. 9. Zamawiający nie przewiduje jakiekolwiek kserowania, kopiowania w dowolnej formie dokumentów i przesyłania ich do Wykonawcy.
9. Wymagania stawiane dla osób realizujących
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe audytora wewnętrznego, określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. nr 157, poz. 1240, z późn. zm.), tj. osobą, która posiada następujące kwalifikacje:
- jeden z certyfikatów: Certifies1d Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information System Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner(CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożyła w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- uprawnienia biegłego rewidenta, lub
- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych,
10. W realizacji zamówienia nie mogą uczestniczyć osoby lub podmioty prawne, które na jakimkolwiek etapie uczestniczyły m.in. w procesie przygotowywania, opracowywania, wykonywania wniosków oraz załączników do tych wniosków, składanych ramach konkursów 6 osi priorytetowej "Środowisko przyrodnicze" RPO WiM 2007-2013". Zakaz dotyczy również tych osób, które dokonywały audytów lub innych czynności kontrolnych dotyczących wniosków przyjętych do realizacji w ramach 6 osi "Środowisko przyrodnicze".
11. Kryteria oceny
1) Cena - 80%
2) Poziom doboru próby - 20%
Łączna liczba punktów złożonej oferty liczona będzie jako suma punktów za kryterium 1) liczone wg algorytmu: najniższa oferta / badana oferta x waga kryterium oraz kryterium 2) liczone wg algorytmu: badana oferta / najkorzystniejsza oferta x waga kryterium.
12. W przypadku wyboru Wykonawcy zadania nie stosuje przepisów ustawy prawo zamówień publicznych. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości 14 000 euro.
Termin składania ofert: 05.06.2013 r. do godziny 12:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej.
Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym zał. Nr 1, w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania, tj.: "Audyt zewnętrzny związany z oceną wdrażania EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 (RPO WiM) - OFERTA".
Informacji udziela:
Pan Piotr Garbacz - piotr430@wp.pl. - w kwestii merytorycznej.
Pani Katarzyna Taźbierska - k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl- w kwestii proceduralnej.
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013