Zamówienie publiczne


Plik xlsx Zał. nr 1
12‑12‑2022 14:09:38
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
12‑12‑2022 14:06:50
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
74KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
12‑12‑2022 13:32:17
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
77KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf RODO
12‑12‑2022 13:27:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
347KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

28‑11‑2022 13:34:46

AP.43-00036/2022

Sygnatura sprawy

 

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia finansowanego przy udziale środków Unii Europejskiej
o wartości od 20.00,00 zł netto do 50.000,00 zł netto

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie.
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW oraz wysłane zapytania.
  3. Porównanie ofert:

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

Wartość brutto

Kryteria

Cena 90%

Termin dostawy 10%

RAZEM

1

Mikodruk Computer s.c Jacek i Sylwia Mikołajczyk

Ul. Ptolemeusza 23, 62-800 Kal;isz

OFERTA ODRZUCONA

2

INTERMEDIA PAWEŁ KĘDZIERSKI ul. Spółdzielcza 17; 09-407 Płock

22.11.2022

 

 

 

85 pkt

0 pkt

85 pkt

3

PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg

24.11.2022

 

 

 

60 pkt

10 pkt

70 pkt

4

MKK SP. z o. o. ul. Dworcowa 4 87-400 Golub Dobrzyń

24.11.2022

 

 

 

90 pkt

10 pkt

100 pkt

 

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 4: MKK SP. z o. o. ul. Dworcowa 4 87-400 Golub Dobrzyń,  która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zał. nr 1
17‑11‑2022 12:44:34
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
490KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zapytanie ofertowe

17‑11‑2022 12:36:57

Olsztyn, 17.11.2022 r.

AP.43-00036/2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą
przy ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 01/20, w trybie rozeznania rynku, zaprasza
do złożenia oferty na: „Dostawę materiałów informacyjno – promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW
w Olsztynie” – szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.12.2022 r. – siedziba Zamawiającego
tj. ul. Św. Barbary 9; 10-026 Olsztyn.

I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie w ramach POIiŚ tj.:

  1. Długopis z bambusa – 1500 szt.
  2. Eko notes lniany (bez długopisu) – 500 szt.
  3. Torba bawełniana konferencyjna – 1000 szt.

szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

  • Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał |
(zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadków zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej jedną dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto oraz potwierdzą to dokumentem, że dostawa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację
dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

90% - cena brutto

10% - termin dostawy do siedziby Zamawiającego tj.:

  • Do 09.12.2022 – 10 pkt
  • Od 10.12.2022 do 20.12.2022 – 5 pkt
  • Od 21.12.2022 do 31.12.2022 - 0 pkt

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 100

P – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto.

W ramach kryterium cena, oferta z najniższą ceną uzyska maksymalnie 100 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów
    w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
    do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub , a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie.
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. Wypełniony – załącznik nr 1;
  2. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
  3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania
    i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3), przy czym  dowodami są:
  • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane,
  • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. II Zapytania ofertowego
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

 

Termin składania ofert: 24.11.2022 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

 

Oferty należy składać w formie pisemnej na formularzu ofertowych dostępnym z załączniku
nr 2
w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania,  tj.: „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

- w kwestii proceduralnej - Pani Katarzyna Taźbierska – Zęgota - 89-522-02-14

Zamówienie jest sfinansowane przez UE w ramach POIiŚ w ramach projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik docx Zał. nr 2
17‑11‑2022 12:32:53
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf RODO klauzula
17‑11‑2022 12:24:04
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
348KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
17‑11‑2022 12:29:06
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
77KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 1183 Numer strony: 3  4  5  6  7  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
25‑04‑2024 08:49:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie