Nabór na stanowsika specjalista ds. doradztwa energetycznego i gospodarki niskoemisyjnej
W związku z realizacją porozumienia z NFOŚ i GW w ramach ogólnopolskiego system wsparcia doradczego dla sektora publicznego i mieszkaniowego oraz przedsiębiorców w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Olsztynie
poszukuje kandydatów na 3 stanowiska pracy
Specjalista ds. doradztwa energetycznego i gospodarki niskoemisyjnej
Zadania :
- doradztwo w zakresie inwestycji w obszarze efektywności energetycznej, OZE i gospodarki niskoemisyjnej (GN);
- doradztwo przy przygotowaniu planów gospodarki niskoemisyjnej (PGN);
- monitorowanie realizacji PGN (bądź innych dokumentów planistycznych danej JST w obszarze efektywności energetycznej);
- identyfikacja projektów możliwych do wsparcia ze środków publicznych, w tym z funduszy UE;
- współpraca z właściwymi instytucjami, w tym Biurem Porozumienia Burmistrzów w zakresie monitorowania wdrażania PGN;
- wsparcie potencjalnych beneficjentów w weryfikowaniu audytów energetycznych;
- wsparcie w zakresie wdrażania rekomendacji wynikających z audytów energetycznych;
- wsparcie w zakresie wymogów KE dot. zamówień publicznych w zakresie efektywności energetycznej, OZE i GN;
- informowanie w zakresie wymogów KE dotyczących pomocy publicznej w sektorze energetyki, w szczególności w zakresie efektywności energetycznej, OZE i GN;
- wsparcie w zakresie wymogów korzystania z instrumentów finansowych wspieranych ze środków funduszy UE;
- informowanie o możliwych i najkorzystniejszych źródłach finansowania projektu w obszarze efektywności energetycznej oraz OZE i GN;
- doradztwo w zakresie montażu finansowego projektu;
- wsparcie w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki funduszy UE, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
- informacja i promocja;
- przeprowadzanie spotkań informacyjnych / edukacyjnych (m.in. skierowanych do samorządów, przedsiębiorców, w tym MŚP i społeczności lokalnej, w tym osób fizycznych z zakresu efektywności energetycznej, OZE i gospodarki niskoemisyjnej);
- przygotowanie raportów (m.in. poprzez stworzoną aplikację pozwalającą na przetwarzanie danych i ich generowanie w różnych zestawieniach);
- sporządzanie protokołów i sprawozdań z odbytych działań, w tym spotkań i szkoleń;
- sporządzanie i przekazywanie do właściwych instytucji informacji miesięcznych, sprawozdań okresowych, rocznych, końcowych z realizacji działań oraz zbiorczych informacji z raportów z osiągniętych efektów;
- wprowadzanie danych do właściwych systemów informatycznych z zakresie przyznanych kompetencji;
- przygotowywanie dokumentów i pism;
Od kandydata oczekujemy :
- ukończone studia magisterskie, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z ochroną środowiska, energetyką, inwestycjami budowlanymi, zarządzaniem inwestycjami, pozyskiwaniem funduszy,
- doświadczenie we wdrażaniu projektów współfinansowanych z funduszy europejskich,
- znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska, energetyki (w szczególności efektywności energetycznej, odnawialnych źródeł energii i gospodarki niskoemisyjnej), pomocy publicznej, funduszy europejskich
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość oprogramowania biurowego, np. MS Office.
Pożądane:
- doświadczenie w zakresie opracowywania audytów energetycznych, świadectw charakterystyki energetycznej budynków, planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, planów gospodarki niskoemisyjnej, zarządzaniem i eksploatacją urządzeń, instalacji, sieci energetycznych,
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej albo zdany z wynikiem pozytywnym egzamin przed ministrem właściwym do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej
- udokumentowana znajomość jednego oficjalnego języka Unii Europejskiej, z wyłączeniem języka polskiego, w szczególności preferowany będzie język angielski
- dyspozycyjność,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty :
- CV
- list motywacyjny
- udokumentowany staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Funduszu lub wysłać na adres Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 10-026 Olsztyn w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracy Specjalista ds. doradztwa energetycznego i gospodarki niskoemisyjnej" w terminie od dnia 26.01.2015 roku do dnia 08.02.2015 roku.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami w sprawie dalszego trybu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Specjalista ds. doradztwa energetycznego
PREZES WFOŚ i GW
W OLSZTYNIE
informuje o wyniku
naboru na 2 stanowiska pracy
w WFOŚ i GW w Olsztynie
Stanowiska:
Specjalista ds. doradztwa energetycznego
Imię i nazwisko wybranych kandydatów:
Anna Granacka, zamieszkała w Olsztynie.
Janusz Sylwester Pabich zamieszkały w Świętajnie
Uzasadnienie wyboru:
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej oceniono predyspozycje i umiejętności kandydatów pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków, a także doświadczenie do wykonywania pracy na obsadzanym stanowisku.
Lista kandydatów spełniajacych wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu na stanowisko specjalista ds. doradztwa energetycznego
1. Janusz Sylwester Pabich zam. Świętajno
2. Anna Granacka zam. Olsztyn
3. Tomasz Koprowiak zam. Kisielice
4. Ewa Doskocz zam. Olsztyn
5. Michał Jerzy Krasiński zam. Reszel
6. Mariusz Sygnowski zam. Olsztyn
Informacja o wyniku naboru na stanowisko Specjalista Informatyk
Informacja o wyniku naboru na stanowisko pracownik ds. wdrażania i rozliczania projektów
Nabór na 2 stanowiska pracy Specjalista ds. doradztwa energetycznego
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Olsztynie
poszukuje kandydatów na 2 stanowiska pracy
Specjalista ds. doradztwa energetycznego
Zadania :
- doradztwo w zakresie inwestycji w obszarze efektywności energetycznej, OZE i gospodarki niskoemisyjnej (GN);
- doradztwo przy przygotowaniu planów gospodarki niskoemisyjnej (PGN);
- monitorowanie realizacji PGN (bądź innych dokumentów planistycznych danej JST w obszarze efektywności energetycznej);
- identyfikacja projektów możliwych do wsparcia ze środków publicznych, w tym z funduszy UE;
- współpraca z właściwymi instytucjami, w tym Biurem Porozumienia Burmistrzów w zakresie monitorowania wdrażania PGN;
- wsparcie potencjalnych beneficjentów w weryfikowaniu audytów energetycznych;
- wsparcie w zakresie wdrażania rekomendacji wynikających z audytów energetycznych;
- wsparcie w zakresie wymogów KE dot. zamówień publicznych w zakresie efektywności energetycznej, OZE i GN;
- informowanie w zakresie wymogów KE dotyczących pomocy publicznej w sektorze energetyki, w szczególności w zakresie efektywności energetycznej, OZE i GN;
- wsparcie w zakresie wymogów korzystania z instrumentów finansowych wspieranych ze środków funduszy UE;
- informowanie o możliwych i najkorzystniejszych źródłach finansowania projektu w obszarze efektywności energetycznej oraz OZE i GN;
- doradztwo w zakresie montażu finansowego projektu;
- wsparcie w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej o środki funduszy UE, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
- informacja i promocja;
- przeprowadzanie spotkań informacyjnych / edukacyjnych (m.in. skierowanych do samorządów, przedsiębiorców, w tym MŚP i społeczności lokalnej, w tym osób fizycznych z zakresu efektywności energetycznej, OZE i gospodarki niskoemisyjnej);
- przygotowanie raportów (m.in. poprzez stworzoną aplikację pozwalającą na przetwarzanie danych i ich generowanie w różnych zestawieniach);
- sporządzanie protokołów i sprawozdań z odbytych działań, w tym spotkań i szkoleń;
- sporządzanie i przekazywanie do właściwych instytucji informacji miesięcznych, sprawozdań okresowych, rocznych, końcowych z realizacji działań oraz zbiorczych informacji z raportów z osiągniętych efektów;
- wprowadzanie danych do właściwych systemów informatycznych z zakresie przyznanych kompetencji;
- przygotowywanie dokumentów i pism;
Od kandydata oczekujemy :
- ukończone studia magisterskie, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, w zakresie związanym z ochroną środowiska, energetyką, budownictwem, lub studia podyplomowe w zakresie związanym z ww. kierunkami, w szczególności architektura, budownictwo, inżynieria środowiska, energetyka lub pokrewne,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z ochroną środowiska, energetyką, inwestycjami budowlanymi, zarządzaniem inwestycjami,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu projektów inwestycyjnych, dotyczących ochrony środowiska, energetyki, budownictwa i współfinansowanych z funduszy europejskich,
- znajomość przepisów w zakresie ochrony środowiska, energetyki (w szczególności efektywności energetycznej, odnawialnych źródeł energii i gospodarki niskoemisyjnej), pomocy publicznej,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość oprogramowania biurowego, np. MS Office.
Pożądane:
- doświadczenie w zakresie opracowywania audytów energetycznych, świadectw charakterystyki energetycznej budynków, planów zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, planów gospodarki niskoemisyjnej, zarządzaniem i eksploatacją urządzeń, instalacji, sieci energetycznych,
- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej albo zdany z wynikiem pozytywnym egzamin przed ministrem właściwym do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej
- udokumentowana znajomość jednego oficjalnego języka Unii Europejskiej, z wyłączeniem języka polskiego, w szczególności preferowany będzie język angielski
- dyspozycyjność,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty :
- CV
- list motywacyjny
- udokumentowany staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Funduszu lub wysłać na adres Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 10-026 Olsztyn w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracy Specjalista ds. doradztwa energetycznego" w terminie od dnia 24.12.2014 roku do dnia 07.01.2015 roku do godz. 15.00.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne na stanowisko Specjalista Informatyk
1.Marcin Rawski zam.Olsztyn
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne na stanowisko pracownik ds. wdrażania i rozliczania projektów
1. Anita Czerwińska zam. Olsztyn
2. Karolina Zakrzewska zam. Olsztyn
Nabór na stanowisko pracownik ds. wdrażania i rozliczania projektów
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Olsztynie
poszukuje kandydatów na stanowisko
pracownik ds. wdrażania i rozliczania projektów
(umowa na zastępstwo)
Od kandydata oczekujemy :
- wykształcenia wyższego
- minimum 4 letniego stażu pracy, z czego przynajmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego
w pracy na stanowisku związanym ze środkami unijnymi
- wiedzy z zakresu zawierania umów o dofinansowanie projektów
- znajomości technik i zasad rozliczania projektów
- wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych
- umiejętności wnikliwej oceny faktów
- dokładności i umiejętności skupienia się na szczegółach
- umiejętności pracy zespołowej
- dobrej organizacji pracy własnej, efektywne zarządzanie czasem pracy
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
Umiejętności dodatkowe :
- obsługa komputera i urządzeń biurowych: drukarka, faks, kserokopiarka, skaner
- dbałość o powierzony sprzęt i urządzenia
Wymagane dokumenty :
- CV
- list motywacyjny
- udokumentowany staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Funduszu lub wysłać na adres Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 10-026 Olsztyn w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu
z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracy pracownik ds. wdrażania i rozliczania projektów"
w terminie od dnia 10.12.2014 roku do dnia 23.12. 2014 roku do godz. 15.00.
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Nabór na stanowisko Specjalista Informatyk (1/2 etatu)
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Olsztynie
poszukuje kandydatów na stanowisko
Specjalista Informatyk (1/2 etatu)
Zadania :
- administracja środowiskami developerskimi oraz produkcyjnymi
- administracja usługą Active Directory
- administracja serwerami MSSQL 2005/2008
- administracja serwerami PostgreSQL
- administracja serwerami Windows 2012 Server
- administracja serwerami Linux
- utrzymywanie, zapewnienie wydajności oraz ciągłego działania podległym systemom
- zarządzanie bezpieczeństwem, kopiami zapasowymi oraz dostępem
- monitorowanie pod kątem stabilności, bezpieczeństwa oraz wydajności
- udział w innych projektach IT
Od kandydata oczekujemy :
- wykształcenia wyższego kierunkowego
- minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- bardzo dobra znajomości systemu Windows 2008/2012 Server
- znajomość zagadnień Virtual Desktop Infrastructure i Remote Desktop Services
- doświadczenie w konfiguracji i zarządzaniu środowiskami wirtualnymi opartymi o Hyper-V
- znajomość systemów Linux na poziomie administracyjnym
- znajomość zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN
- znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym sprawne czytanie dokumentacji technicznych
Mile widziane :
- znajomość zagadnień chmury prywatnej i publicznej
- znajomość zagadnień związanych z wysoką dostępnością
- poświadczenie bezpieczeństwa zezwalające na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
- zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych
- znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych w przedsiębiorstwie
- inne certyfikaty z dziedziny IT
- dobra organizacja pracy
Wymagane dokumenty :
- CV
- list motywacyjny
- udokumentowany staż pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- oświadczenie o niekaralności
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.)
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Funduszu lub wysłać na adres Wojewódzkiego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 10-026 Olsztyn w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu
z dopiskiem "Nabór na stanowisko pracy "Specjalista Informatyk" w terminie od dnia 9.12.2014 roku do dnia 22.12. 2014 roku do godz. 15.00
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.