Zamówienie publiczne


Plik xlsx Zał. nr 1
15‑12‑2023 14:37:14
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Rozmiar:
34KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
15‑12‑2023 14:34:52
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
88KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
15‑12‑2023 14:32:58
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
88KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze informacji

08‑11‑2023 11:14:44

AP.43-00028/2023

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia finansowanego przy udziale środków Unii Europejskiej o wartości przekraczającej kwotę 50.000,00 zł netto i nieprzekraczającej 130 000 zł.

  1. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja konferencji na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie – 21.11.2023 r.
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności, wysłanie informacji do potencjalnych Wykonawców oraz na stronie BIP WFOŚiGW.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 100%

RAZEM

1

Hotel HP Park w Olsztynie al. Warszawska 119, 10-701 Olsztyn

06.11.2023

 

 

 

82 pkt

82 pkt

2

UpHotel Sp. z o. o. ul. Solna 4; 58-500 Jelenia Góra (Hotel OMEGA Olsztyn)

08.11.2023

 

 

 

100 pkt

100 pkt

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 2: UpHotel Sp. z o. o. ul. Solna 4; 58-500 Jelenia Góra która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

31‑10‑2023 15:03:42

AP.43-00028/2023

Zapytanie ofertowe

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie
przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Kompleksowa organizacja konferencji na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Termin: 21.11.2023 r.

I Przedmiot zamówienia obejmuje:

  • Zapewnienie obiadu przerwy kawowej ciągłej dla 100 osób wystawionej na 30 minut
    przed rozpoczęciem Konferencji;
  • Zapewnienie Sali konferencyjnej wyposażonej w sprzęt multimedialnym;
  • Zapewnienie parkingu dla ok. 30 aut.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 20 osób.

Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania i przestrzegania wytycznych/zaleceń zgodnych
z obowiązującymi aktami prawnymi
związanymi z wystąpieniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii spowodowanej wirusem SARS-CoV.

  1.  

Hotel w miejscowości Olsztyn w województwie warmińsko – mazurskim o standardzie odpowiadającym co najmniej trzem gwiazdkom (wg zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie Dz. U. z 2006 r. nr 22 poz. 169).

2. Czas trwania:

21.11.2023 r. – godz. 10:00 – 14:00

II Zadania Wykonawcy

Do zadań Wykonawcy należy wykonanie usługi konferencyjnej, o której mowa w I części zgodnie
z następującymi standardami:

  1. Zapewnienie usługi gastronomicznej:

Wykonawca zapewni serwis gastronomiczny, tj. przygotowanie pomieszczenia, sprzątanie.

Posiłki mają być serwowane w formie bufetu, zastawa ceramiczna. Posiłki muszą być przygotowywane na miejscu. Restauracja/miejsce spożywania posiłków do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca zapewni dla wszystkich uczestników:

- obiad serwowany w formie bufetu (w godzinach ustalonych z Zamawiającym) składający się
z: minimum dwóch zup, minimum 5 dań gorących w tym: dania mięsne oraz jedno danie z ryby;
oraz minimum 3 surówki; deseru i soków owocowych (minimum 2 smaki), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej oraz herbaty, kawy, śmietanki do kawy, cukru, cytryny.

- serwis kawowy powinien składać się minimum z: kawy, herbaty (co najmniej 2 rodzaje herbat
w torebkach), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, cytryny, śmietanki, cukru oraz wypieków np. ciasto, ciastka, rogaliki.

Wykonawca ma obowiązek przedstawić w składanej ofercie minimum po dwie propozycje menu
na każdy posiłek w składanej ofercie (tj. 2 menu na obiad i 2 menu - serwis kawowy). Propozycje menu mają być zawarte w cenie oferty.

  1. Zapewnienie Sali konferencyjnej:

Sala musi spełniać poniższe standardy, tj. posiadać:

- łatwy dostęp do zaplecza sanitarnego;

- jasne oświetlenie i odpowiednie nagłośnienie;

- sprzęt multimedialny;

- miejsca siedzące dla uczestników;

- sala tylko do dyspozycji uczestników szkolenia;

- stół na rzutnik i laptop;

- ekran do wyświetlania prezentacji;

- flipchart i mazaki-dwa bloki kart do flipchart’a; dwa kolory mazaków;

- jeden mikrofon bezprzewodowy;

- sala ma posiadać okna (dostęp do światła dziennego) i nie znajdować się w piwnicach budynku hotelu;

- ustawienie kinowe krzeseł;

- możliwość korzystania z bezprzewodowego Internetu na obszarze Sali;

- sala klimatyzowana w sposób stały.

Usługa będzie rozliczania jako usługa konferencyjna – 23% VAT.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada status hotelu odpowiadającym
co najmniej trzem gwiazdkom (wg zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy
z 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie).

Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

IV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 100 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 100

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego(załącznik nr 1 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto oraz wskazania cen jednostkowych.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
    w oparciu o przyjęte kryterium.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

V. Podmioty wykluczone z postępowania

  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub , a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  •  
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa
    lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki
    lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2).

VI. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1;
  2. oświadczenie Wykonawcy, iż posiada status hotelu odpowiadającego
    co najmniej trzem gwiazdkom (wg zał. nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy
    z 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie);
  3. 2 oferty menu na obiad i 2 oferty menu na serwis kawowy.
  4. oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
    oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 2);
  5. oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym (zał. nr 2).
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;

 

  • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. III Zapytania ofertowego
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
  • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
  • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

IX. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

X. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

Termin składania ofert: do dnia 08.11.2023  r. do godziny 09:00, w zamkniętej kopercie
ze wskazaniem postępowania tj.: „Kompleksowa organizacja konferencji” w siedzibie WFOŚiGW
w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – Zęgota – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl , tel. 89-522-02-14.

Zamówienie jest współfinansowane przez „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.

 

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf RODO
31‑10‑2023 14:59:06
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
248KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
31‑10‑2023 14:56:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
224KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 1
31‑10‑2023 14:54:20
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
78KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze informacji

31‑07‑2023 15:26:23

AP.43-00020/2023

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia /finansowanego ze środków krajowych/finansowanego przy udziale środków Unii Europejskiej/ o wartości nieprzekraczającej kwoty 20.00,00 zł netto/
o wartości od 20.00,00 zł netto do 50.000,00 zł netto/o wartości przekraczającej kwotę 50.000,00 zł netto
i nieprzekraczającej 130 000 zł.

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW
    w Olsztynie
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW i wysłanie zapytania do Wykonawcy.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 80%

Termin dostawy

RAZEM

1

RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński

Al. Piłsudzkiego 77

10-449 Olsztyn

27.07.2023

 

 

 

80 pkt

20 pkt

100 pkt

2.

MKK SP. z o. o. ul. Dworcowa 4 87-400 Bolub-Dobrzyń

28.07.2023

 

 

 

50 pkt

10 pkt

60 pkt

3.

PPHU LIR Elżbiet Zajet

Ul. Grunwaldzka 2

82-300 Elbąg

28.07.2023

 

 

 

31 pkt

20 pkt

51 pkt

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński

Al. Piłsudzkiego 77, 10-449 Olsztyn, która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

24‑07‑2023 14:46:12

Olsztyn, 24.07.2023 r.

AP.43-00020/2023

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą
przy ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 01/20, w trybie rozeznania rynku, zaprasza
do złożenia oferty na: „Dostawę materiałów informacyjno – promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW
w Olsztynie” – szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: do 15.09.2023 r. – siedziba Zamawiającego
tj. ul. Św. Barbary 9; 10-026 Olsztyn.

I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie w ramach POIiŚ tj.:

  1. Długopis z bambusa – 1000 szt.
  2. Eko notes lniany/korkowy/płócienny (bez długopisu) – 300 szt.
  3. Torba bawełniana konferencyjna – 500 szt.
  4. Koszulka Polo Damska – 100 szt.
  5. Koszulka Polo Męska – 100 szt.

szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

  • Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał |
(zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadków zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej jedną dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto oraz potwierdzą to dokumentem, że dostawa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację
dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły dostawy, etc.).

  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

80% - cena brutto

20% - termin dostawy do siedziby Zamawiającego (od daty akceptacji projektów przez Zamawiającego) tj.:

  • Do 10 dni roboczych – 20 pkt
  • Od 11 dni roboczych do 15 dni roboczych – 10 pkt
  • Od 16 dni roboczych do 15.09.2023 - 0 pkt

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 80

P – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto.

W ramach kryterium cena, oferta z najniższą ceną uzyska maksymalnie 80 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów
    w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
    do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub , a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządza
  • pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie.
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2
  2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania
    i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3), przy czym  dowodami są:
  • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane,
  • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    • będzie niezgodna z przepisami prawa;
    • jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    • jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. II Zapytania ofertowego
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    • została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  • nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.

Termin składania ofert: 31.07.2023 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

 

Oferty należy składać w formie pisemnej na formularzu ofertowych dostępnym z załączniku
nr 2
w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania,  tj.: „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW
w Olsztynie”.

- w kwestii proceduralnej - Pani Katarzyna Taźbierska – Zęgota - 89-522-02-14

Zamówienie jest sfinansowane przez UE w ramach POIiŚ w ramach projektu „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów archiwalnych: 1182 Numer strony: 1  2  3  4  5  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
15‑04‑2024 14:23:44
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive