Informacja o wyborze oferty
Notatka z wyboru Wykonawcy
- Przedmiot zamówienia: Wykonanie prac remontowych z zakupem materiałów na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie.
- Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
- Porównanie ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Data złożenia oferty | Cena netto zamówienia | VAT | Wartość brutto | Kryteria | ||
zł | zł | zł | Cena 70% | Okres Gwarancji 30% | RAZEM | |||
1 | ARCHI – BUD ul. Nowa 9; 13-332 Jamielnik | 27.11.2024 |
|
|
| 70 pkt | 30 pkt | 100 pkt |
2 | MS Budownictwo, Materiały Budowlane Maciej Szylhabel | 27.11.2024 |
|
|
| 51 pkt | 30 pkt | 81 pkt |
3 | Szymon Olszewski CEKMAL ul. Warszawska 27/15 13-100 Nidzica | 27.11.2024 |
|
|
| 59 pkt | 30 pkt | 89 pkt |
4 | PBO TECHBUD RADOSŁAW DOMURAD ul. Wyszyńskiego 2/123 10-455 Olsztyn | 27.11.2024 |
|
|
| 44 pkt | 30 pkt | 74 pkt |
Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:
Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 1: ARCHI – BUD ul. Nowa 9; 13-332 Jamielnik, która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.
Informacja o wyborze oferty
Notatka z wyboru Wykonawcy
- Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie.
- Sposób zbierania ofert: ogłoszenie na stronie BIP WFOŚiGW, wysłanie zapytania do potencjalnych Wykonawców
- Porównanie ofert:
Nr oferty | Nazwa i adres Wykonawcy | Data złożenia oferty | Cena netto zamówienia | VAT | Wartość brutto | Kryteria | ||
zł | zł | zł | Cena 70% | Termin dostawy 30% | RAZEM | |||
1 | PPHU LIR Elżbieta Zajet Ul. Grunwaldzka 2 82-300 Elbląg | 20.11.2024 |
|
|
| 32 pkt | 30 pkt | 62pkt |
2 | RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński Al. Piłsudskiego 77 10-449 Olsztyn | 20.11.2024 |
|
|
| 70 pkt | 30 pkt | 100 pkt |
3 | MKK Sp. z o. o. | 19.11.2024 |
|
|
| 56 pkt | 30 pkt | 86 pkt |
4 | OpenGift Service One Szymon Frieske, Paweł Frieske Sp. j ul. Naramowicka 266B; 61-601 Pożnań | 22.11/2024 godz. 14:30 | OFERTA ODRZUCONA – ZŁOŻONA PO TERMINIE |
Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:
Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 2: RED FLAMINGO Krzysztof Budzyński Al. Piłsudskiego 77, 10-449 Olsztyn, która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.Zapytanie ofertowe
Olsztyn, 21.11.2024 r.
Zapytanie ofertowe
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9,
10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Wykonanie prac remontowych z zakupem materiałów na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.
Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW
w Olsztynie.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Wykonanie prac remontowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie. Szczegółowy zakres prac remontowych został określony w obmiarze robót - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Zakres prac do wykonania obejmuje:
-roboty budowlano-rozbiórkowe
-roboty budowlano-murarskie
-roboty budowlane- wyprawy i okładziny ścienne
-roboty posadzkarskie, w tym m. in. położenie paneli.
-roboty malarskie
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a)wykonanie prac przygotowawczych,
b)organizację terenu prac remontowych,
c)wykonanie wszystkich prac remontowych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
d)uporządkowanie terenu prac remontowych.
- Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej jakości.
Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu dokumentacji postępowania oraz w załącznikach do niniejszego Zapytania występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią Zapytania i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w opisie robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzują się produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w przedmiarach robót.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
- Wymagania dotyczące robót:
1)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
2)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, wymogami niniejszego Zapytania;
3)użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia i atesty do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność i trwałość eksploatacyjną.
- Termin i miejsce dostawy:
Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie ul. Św. Barbary 9 – III piętro – do 31.12.2024 r.
- Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu prac remontowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto oraz potwierdzi to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie.
Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły etc.).
- Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
Cena brutto oferty – 70 %
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady– 30 %
Przy czym [1 % = 1 pkt].
- Sposób oceny ofert.
Sposób obliczenia:
P= [CN / CR] x 70
P – liczba punktów dla kryterium
CN – najniższa oferowana cena
CR – cena oferty rozpatrywanej
Okres gwarancji – 30 % (minimalny okres gwarancji wynosi 2 lata licząc od daty odbioru końcowego robót):
- Udzielenie gwarancji na okres 3 lat – 10 pkt;
- Udzielenie gwarancji na okres 4 lat – 20 pkt;
- Udzielenie gwarancji na okres 5 lat – 30 pkt;
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
- W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica
w liczbie przyznanych punktów. - Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
- Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,
a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
- specyfikacja wykonania robót – wskazanie technik, materiałów.
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
- W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
- Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
- W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
- Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
- będzie niezgodna z przepisami prawa;
- jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
- jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
- została złożona po wyznaczonym terminie.
- Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin składania ofert: do dnia 27.11.2024 r. do godziny 12:00, w zamkniętej kopercie ze wskazaniem postępowania
tj. „Wykonanie prac remontowych” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.
W celu zachowania należytej staranności Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu się.
Informacji udziela.
Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl, tel. 89-522-02-14.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej.
- inspektor ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Olsztynie: iod@fundusz.olsztyn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak: pn.: „Wykonanie prac budowlanych z zakupem materiałów na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zapytanie ofertowe - zmiana terminu składania ofert
Olsztyn, 19.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT !!!
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą przy ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 01/20, zaprasza do złożenia oferty na: Dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia – grudzień 2024 r. – siedziba Zamawiającego
tj. ul. Św. Barbary 9 w Olsztynie.
Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW
w Olsztynie.
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.
- Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:
70% - cena brutto.
30% - termin dostawy tj.
- Do 10 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektów - 30 pkt
- Od 11 do 20 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektów - 10 pkt
- Od 21 dni roboczych od momentu zatwierdzenia projektów i więcej – 0 pkt.
Przy czym [1 % = 1 pkt].
- Sposób oceny ofert.
Sposób obliczenia:
P= [CN / CR] x 100
P – liczba punktów dla kryterium
CN – najniższa oferowana cena
CR – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto.
W ramach kryterium cena, oferta z najniższą ceną uzyska maksymalnie 100 punktów. Pozostałym ofertom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
- W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w liczbie przyznanych punktów.
- Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
- W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
- Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2.
- Specyfikacja i wizualizacja (bez personalizacji) oferowanych materiałów informacyjno-promocyjnych.
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
- W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
- Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
- W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
- Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
- będzie niezgodna z przepisami prawa;
- jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
- jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
- została złożona po wyznaczonym terminie.
- Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
Termin składania ofert: 22.11.2024 r. do godziny 12:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
Oferty należy składać w formie pisemnej na formularzu ofertowych dostępnym z załączniku nr 2 w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania, tj.: „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych”.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn reprezentowany przez Prezesa Zarządu.
- inspektor ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Olsztynie: iod@fundusz.olsztyn.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: pn.: „Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”. - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Kontakt:
Pani Katarzyna Taźbierska – Zęgota - 89-522-02-14