Zamówienie publiczne


Plik pdf RODO
05‑11‑2021 15:33:43
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
371KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zał. nr 1
05‑11‑2021 15:27:33
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
698KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
05‑11‑2021 15:22:42
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
76KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
05‑11‑2021 15:14:23
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
77KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Informacja o wyborze oferty

21‑10‑2021 07:48:56

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia 

  1. Przedmiot zamówienia: „Wykonanie prac remontowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.
  2. Sposób zbierania ofert: wysłano zaproszenia do potencjalnych Wykonawców oraz zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie BIP WFOŚiGW.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

(23%)

Wartość brutto

Kryteria

Cena 70%

Okres gwarancji i rękojmi za wady -  30%

RAZEM

1

HD INVEST S.C. DOMINIK DEPCZYŃSKI, TOMASZ HASKA ul. Grudziądzka 71, 14-200 Iława

 

OFERTA ODRZUCONA – BRAK PODPISU NA OFERCIE

2

Usługi Elektryczno-Budowlane „ELPUS” Marek Pustelak Unieszewo 41, 11-036 Gietrzwałd

 

14.10.2021

 

 

 

70 pkt

30 pkt

100 pkt

                   
  1. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 2 Usługi Elektryczno-Budowlane „ELPUS” Marek Pustelak Unieszewo 41, 11-036 Gietrzwałd, ponieważ złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie ofertowe

07‑10‑2021 14:40:48

Olsztyn, 07.10.2021 r.

AP.43-00023/2021

Zapytanie ofertowe

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z siedzibą w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9,10-026 Olsztyn zaprasza do składania ofert na: „Wykonanie prac remontowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie”.

Niniejsze zapytanie ofertowe wyłączone jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych WFOŚiGW
w Olsztynie.

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  • Wykonanie prac remontowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie. Szczegółowy zakres prac remontowych został określony w obmiarze robót - załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  • Zakres prac do wykonania obejmuje:

-roboty budowlano-rozbiórkowe

-roboty budowlano-murarskie

-roboty budowlane- wyprawy i okładziny ścienne

-roboty posadzkarskie

-roboty malarskie

  • Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:

a)wykonanie prac przygotowawczych,

b)organizację terenu prac remontowych,

c)wykonanie wszystkich prac remontowych, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz innych robót niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,

d)uporządkowanie terenu prac remontowych.

  • Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej jakości. 
    Z tych względów Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu dokumentacji postępowania oraz w załącznikach do niniejszego Zapytania występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią Zapytania i nie zostanie z tych powodów odrzucona.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w opisie robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzują się produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w przedmiarach robót.

Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

  • Wymagania dotyczące robót:

1)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.

2)roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, wymogami niniejszego Zapytania;

3)użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia i atesty do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność i trwałość eksploatacyjną.

 

  1. Termin i miejsce dostawy:

Siedziba WFOŚiGW w Olsztynie – do 31.12.2021 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

  • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

  • zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu prac remontowych o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto oraz potwierdzi to dokumentem, że usługa ta została wykonana należycie.

Warunek zostanie zweryfikowany na podstawie wypełnionego Oświadczenia Wykonawcy, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Ponadto w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające realizację dostawy (referencje, podpisane bez zastrzeżeń protokoły etc.).

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
  • Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium:

Cena brutto oferty – 70 %

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady– 30 %

Przy czym [1 % = 1 pkt].

  • Sposób oceny ofert.

Sposób obliczenia:

P= [CN / CR] x 70

P    – liczba punktów dla kryterium

CN   – najniższa oferowana cena

CR   – cena oferty rozpatrywanej

Okres gwarancji – 30 % (minimalny okres gwarancji wynosi 2 lata licząc od daty odbioru końcowego robót):

  1. Udzielenie gwarancji na okres 3 lat – 10 pkt;
  2. Udzielenie gwarancji na okres 4 lat – 20 pkt;
  3. Udzielenie gwarancji na okres 5 lat – 30 pkt;

 

Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględnić inne podatki
i opłaty. Cena nie ulega wzrostowi przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania) i określenia w nim ceny brutto.

  • Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
  • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica
    w liczbie przyznanych punktów.
  • Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
  • W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
  1. Podmioty wykluczone z postępowania
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, w odniesieniu, do których wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono.
  • Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,
    a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
  1. uczestniczeniu  w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości,
    co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
  • Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3).
  1. Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
  • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć:
  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2;
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
  3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3);
  4. specyfikacja wykonania robót – wskazanie technik, materiałów.
  • Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, lub wymaganych pełnomocnictw, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Poprawki lub wyjaśnienia nie mogą powodować istotnych zmian w treści oferty.
  • W razie wątpliwości Zamawiający ma prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.
  • Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejsze Zapytanie ofertowe powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę według warunków i postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.
  • W przypadku, jeśli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionych dokumentów lub złożone dokumenty będą niezgodne z wymogami Zapytania ofertowego, wówczas oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
  1.  Odrzucenie oferty i unieważnienie postępowania
  • Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli:
    1. będzie niezgodna z przepisami prawa;
    2. jej treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania;
    3. jej złożenie stanowiło będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdz. V Zapytania ofertowego
    5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
    6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych;
    7. została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
  3. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin składania ofert: do dnia 14.10.2021  r. do godziny 12:00, w zamkniętej kopercie ze wskazaniem postępowania tj. „AP.43-00023/2021” w siedzibie WFOŚiGW w Olsztynie przy ul. Św. Barbary 9.

W celu zachowania należytej staranności Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu się.

Informacji udziela.

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@fundusz.olsztyn.pl, tel. 89-522-02-14.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik pdf Zał. nr 1
07‑10‑2021 14:34:05
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
543KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 2
07‑10‑2021 14:27:08
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
89KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik docx Zał. nr 3
07‑10‑2021 14:22:42
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
92KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Klauzula RODO
07‑10‑2021 14:16:46
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
373KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 1186 Numer strony: 1 .. 7  8  9  10  11  .. 119
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑05‑2024 12:13:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie