Zamówienie publiczne


Plik docx Zał. nr 2
11‑04‑2016 09:47:41
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
82KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zał. nr 1
11‑04‑2016 09:41:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
305KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Zamówienie publiczne

11‑04‑2016 09:36:40

11.04.2016

OP.43-00013/2016

Zaproszenie do składania ofert

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie zaprasza do składania ofert na Usługę organizacji spotkania informacyjnego dla potencjalnych beneficjentów RPO WiM 2014-2020, zgodnie z zał. nr 1.

Miejsce i czas wykonania usługi:

Olsztyn, 26.04.2016 r.

Kryterium wyboru:

Cena – 90%

Doświadczenie  – 10%

  1. - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę
    z zakresu organizacji spotkania/konferencji z usługą cateringową dla min. 100 osób. –
    5 pkt (zał. nr 3).
  2. - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi
    z zakresu organizacji spotkania/konferencji z usługą cateringową dla min. 100 osób. –
    10 pkt (zał. nr 3).

Oferty należy składać na formularzu ofertowym (załącznik nr 2) w sekretariacie WFOŚiGW w Olsztynie, ul. Św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn (II piętro) w zamkniętej kopercie oznaczonej: "Organizacja spotkania" w terminie do 18.04.2016 r. do godz. 09:00.

Oferty przesłane faksem bądź elektronicznie nie będą brane pod uwagę.

OFERTA MA ZAWIERAĆ:

  1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 2
  2. Wypełniony zał. nr 3.
  3. Opis spotkania zawierający m. in. lokalizację  spotkania.

Informacji związanych z zamówieniem udziela:

Pani Katarzyna Taźbierska – k.tazbierska@wfosigw.olsztyn.pl

 

Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze EFS w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat z załącznikami

04‑03‑2016 11:32:12

                Załącznik nr 3

OP.43-00009/2016

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia 

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby WFOŚiGW na rok 2016.
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie w siedzibie oraz na stronie internetowej WFOŚiGW.
  3. Porównanie ofert:

 

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

23%

Wartość brutto

Kryteria

Cena 80%

Czas dostawy 20%

RAZEM

1

ANRA Rafał ROGALSKI ul. Olsztyńska 65/10 11-001 Dywity

OFERTA ODRZUCONA

2

Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. J Jolanta Prusinowska Grzegorz Prusinowski ul. Towarowa 11; 10-416 Olsztyn

OFERTA ODRZUCONA

3

 Koneser Katarzyna Koszmaniuk ul. Grota Roweckiego 6/51 10-693 Olsztyn

02.03.2016

 

 

 

80 pkt

20 pkt

100 pkt

 

Oferta nr 1 została odrzucona za niezgodność oferty z OPZ. Przedłożona w ofercie teczka nie spełnia wymogów Zamawiającego.

Oferta nr 2 została odrzucona. Zamawiający dokonał analizy złożonej oferty i stwierdził, iż Wykonawca w poz. 111-120 podał wartość segregatorów na poziomie 3,87 zł brutto, gdzie szacunkowa wartość zamówienia, w tej pozycji, to ok. 7 zł netto/szt. Wykonawca zawarł w swoje ofercie ceny dumpingowe. Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnień elementów oferty mających wpływ  na wysokość ceny. Zamawiający nie dopuścił do negocjacji wartości oferty ponieważ jest to prawem zakazane. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie wskazał na swój błąd w podaniu cen towarów i wskazał nowe wartości oferty. Zamawiający nie uznał tego jako złożenie wyjaśnień co do treści oferowanych przedmiotów umowy ze względu na prowadzenie negocjacji celem zmiany treści oferty. Zamawiający odrzucił ofertę z postępowania.

 

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 3: Koneser Katarzyna Koszmaniuk ul. Grota Roweckiego 6/51 10-693 Olsztyn

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Zał. nr 2
24‑02‑2016 14:25:02
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
228KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik xls Zał. nr 1
24‑02‑2016 14:22:32
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Rozmiar:
170KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Komunikat załacznikami

24‑02‑2016 14:17:00

Olsztyn, dnia 24.02.2016 r.

OP.43-00009/2016

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie z siedzibą
przy ul. Świętej Barbary 9 w Olsztynie tel. (0-89) 522 02 10/20/30 Faks: (0-89) 522 02 09 zaprasza
do złożenia oferty na: Dostawę materiałów biurowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2016. – szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – marzec 2016 r. – 31.12.2016 r.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia częściami, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego.
  2. Podana ilość towaru może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
  3. Zamawiający przewiduje prawo opcji, w którym bezwarunkowo zakupi 50% ilości towaru wymienionego w załączniku nr 1 lub wydatkowania 50% wartości umowy.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na swój koszt i przy wykorzystaniu własnego transportu do siedziby Zamawiającego.
  5. Oferowane materiały muszą być:
  • Fabrycznie nowe
  • Zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych loko i nazwą producenta oraz określeniem zawartości
  • Opakowane w wewnętrzne hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt z atmosferą, wilgocią itd. – dotyczy to materiałów, które pod wypływem tych czynników stracą swoje właściwości.
  1. Zamawiający nie odpowiada za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Wykonawca
    w takim wypadku na swój koszt dokona wymiany towaru wolnego od wad.
  2. UWAGA! W związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu określenia klasy asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 posłużył się nazwą producenta lub marką. W tych przypadkach Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem zagwarantowania co najmniej tych samych minimalnych parametrów techniczno-jakościowych. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca musi podać jego producenta lub markę oraz potwierdzić spełnienie co najmniej minimalnych parametrów techniczno-jakościowych wymaganych przez Zamawiającego określonych w załączniku nr 1, nie spełnienie przedmiotowych wymagań spowoduje odrzucenie oferty.

Zamawiający wymaga aby do złożonej oferty dołączyć wzór skoroszytu oczkowego pełnego zgodnie z OPZ – LP. 123.

Termin składania ofert: 02.03.2016 r. do godziny 10:00 w sekretariacie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

 

Kryterium wyboru:

80% - cena

20% - czas realizacji zamówienia (w godzinach pracy Wojewódzkiego Funduszu), tj.

  • Do 24 h – 20 pkt
  • Od 24 h –do 48 h – 10 pkt
  • Powyżej 48 h – 0 pkt

 

Oferty należy składać w formie pisemnej na formularzu ofertowych dostępnym z załączniku nr 2 w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nadawcy i odbiorcy oraz ze wskazaniem postępowania, tj.: „Dostawa materiałów biurowych na potrzeby WFOŚiGW w Olsztynie na rok 2016”.

Oferta ma zawierać:

  1. Wypełniony zał. nr 1
  2. Wypełniony zał. nr 2
  3. Wzór skoroszytu oczkowego pełnego
  4. Pełnomocnictwa i inne dokumenty (jeśli dotyczy).

 

Szczegółowych informacji w zakresie realizacji zamówienia udziela:

- w kwestii proceduralnej - Pani Katarzyna Taźbierska - 89-522-02-14

 

 

Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 oraz ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Komunikat załacznikami

17‑02‑2016 14:17:32

OP.43-00008/2016

Sygnatura sprawy

 

Notatka z wyboru Wykonawcy zamówienia 

  1. Przedmiot zamówienia: Dostawa oprogramowania,
  2. Sposób zbierania ofert: ogłoszenie w siedzibie oraz na stronie internetowej WFOŚiGW.
  3. Porównanie ofert:

Nr oferty

Nazwa i adres Wykonawcy

Data złożenia oferty

Cena netto zamówienia

VAT

23%

Wartość brutto

Kryteria

Cena 90%

Czas dostawy 10%

RAZEM

1

Prefer z. Pilaszek Sp. Jawna ul. Solec 30/15; 00-403 Warszawa

 

12.02,2016

 

 

 

 83 pkt

10 pkt

93 pkt

2

CORSOFT Andrzej Korzeniewski ul. Trzykrotki 6; 04-727 Warszawa

12.02.2016

 

 

 

87 pkt

10 pkt

97 pkt

3

RYNEK 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki sp. j pl. gen J. Bema 2/9; 50-265 Wrocław

15.02.2016

 

 

 

86 pkt

10 pkt

96 pkt

4

COMP DATA Sp. z o. o.ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa

15.02.2016

 

 

 

 83 pkt

10 pkt

93 pkt

5

Perceptus sp. z o. o. ul. Drzewna 30/2a 65-140 Zielona Góra

12.02.2016

 

 

 

 90 pkt

10 pkt

100 pkt

6

YAMO SP. z o. o. ul. Krasińskiego 29 40-019 Katowice

15.02.2016

 

 

 

 87,8 pkt

10 pkt

97,8 pkt

7.

SLComputer.pl ul. M.C. Skłodowskiej 10-110 Olsztyn

 

 

 

16.02.2016

 

 

 

84 pkt

10 pkt

94 pkt

8

TRANSITION Technologies S.A ul. Pawia 55 01-030 Warszawa

16.02.2016

 

 

 

88 pkt

10 pkt

98 pkt

9

PHU INGWAR Wioletta Wiśniewska Biuro Handlowe: al. Piłsudskiego 77 10-449 Olsztyn siedziba ul. Pana Tadeusza 20a/35 10-461 Olsztyn

16.02.2016

 

 

 

87,5 pkt

10 pkt

 97,5 pkt

10

SANSEC Poland S.A ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa; do koresp. Ul. Porcelanowa 10; 40-246 Katowice

OFERTA ODRZUCONA

Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Do wykonania usługi wybrano ofertę nr 5 Perceptus sp. z o. o. ul. Drzewna 30/2a 65-140 Zielona Góra, która złożyła najkorzystniejszą ofertę według przyjętych kryteriów.

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik docx Zał. nr 2
09‑02‑2016 15:17:49
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
82KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zał. nr 1
09‑02‑2016 15:12:25
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
356KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 1297 Numer strony: 1 .. 53  54  55  56  57  .. 130
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Taźbierska , w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Paweł Sztoch
email: admin@finn.pl tel.:(42) 684-98-91 fax: (42) 684-98-92
, w dniu:  28‑09‑2007 18:01:00
Data ostatniej aktualizacji:
05‑06‑2025 10:45:51
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie